7 de julio de 2007

07/07/07

Ja m'ho va dir el meu jefe..."¿No habrás nacido por casualidad a las 7 de la mañana/tarde también?"...
Em va fer gràcia el matís.

Sembla mentida...doncs em carrego ja un any més a l'esquena, amb aquest últim en sumen 24!

He fet lo típic: reflexionar sobre la vida,
i tot i que hi falten alguns detalls,
però els humans ens queixem per vici,
ja que la veritat és que no em puc queixar:
bona salut (excepte els divendres i dissabtes nit!), bona feina amb bons companys,
una família que m'estima i em dona un sostre on viure,
un plat cada dia a taula i
uns amics que són insustituibles!
Que més es pot demanar?
Gràcies a tots!

Que passeu un excel.lent dia!


Xavi.






1 comentario:

Bruno dijo...

Como digo siempre, nunca es tarde si la picha es buena... aixx perdon, si la dicha queria decir. Otro año más y aun sigues por aqui. Pero no tenias que haber palmado a los 20 tio??? joer, te estas haciendo eterno¡¡¡ me alegro de ello campeon¡¡¡