15 de agosto de 2007

Tres dies de relax...

Se m'estan acumulant irremediablement els posts que vull publicar...
En fi, cap de setmana llarg en una masia rural a l'Alou(el Lluçanés) a principis d'agost.
Molt recomanable: una zona plena de verd, molt tranquil.la i bé de preu.
Llàstima que tres dies es facin tant curts...a veure si es pot repetir aviat!
En les fotos adjuntes es poden observar alguns paisatges...


Moments de relax a la piscina, amb aigua de conya i un sol de justícia.


Alguns aconteixements socials: relax fent becaines al jardí, escenes còmiques i LA BARBACOA!


En les dues fotos següents es reflecteix com un punyetero ase, ruc o com se digui et pot fer encarir exponencialment el preu de les teves vacançes. No afegiré més, però segur que qualsevol dels companys que veieu a les fotos us ho explicarà amb més gràcia que jo...


I com que l'any passat encara no tenia blog obert...heus aquí la foto promesa que es va realitzar el setembre del '06 a Moià. I és que la vida és com un anunci, no trobeu? Sempre s'ha de mostrar més del que realment és, i n'hi ha prou amb distorsionar una mica la realitat per fer-ho tot més atractiu. En la foto, heus un exemple! Fins la pròxima!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

aquesta foto del ricard ma agradat e !!
jejjejeje

es bastant comica sobretot pels cabells a lo einstein .....

molt be molt be...

Anónimo dijo...

Xavi ets un cabronet...

Segurament la gran majoria dels que visitin el teu blog i vegin la foto no s'acabaran mai de creure que jo akella ampolla no la vaig tocar, ni cap altre...

Jo aquells dies hem dedicava exclusivament a les "pastis"...

Anónimo dijo...

tens rao rixi tens rao...

no ens ho creiem

XDDDDDD

Xavi dijo...

Jajajajaja...

Jo en cap moment he dit cap mentida eh rixi!!!! Als meus lectors no els enganyo jo!
Llegeix-te el text! He dit algo de que toquessis l'ampolla?¿? ;)

Anónimo dijo...

Ei viero,

quin puntasso la foto del rixi....

Ah!! Xavi tio que tens carnet i fa més d'un any!!! PARECES NUEVO, TIO?¿ CUÑAAAAAA.....!!! 1a regla de la normativa general de circulació, TENEN PREFERÈNCIA ELS DE LA DRETA, per si no ho sabies!! Hauràs de pagar danys i perjudicis al amo del burro/ase per obstrucció de pas i per danys d'aplastament i crític Z...
No si val dir que el burro et perseguia, perqquè ja havies fet un nou amic!!!

Thomsida, alis el suicida