13 de diciembre de 2007

Busca infinita...

Benvolguts tots/es.

Aprofitant l'avinentesa d'aquest espai públic, com és ara el present blog,
em dirigeixo a tots vosaltres, aquesta vegada no a mode de comentari
i/o divagació personal, sinó com a mode de crida referent al següent fet que
us exposo ara a continuació;

I és que necessitaria, de forma urgent i desesperant, la última versió de la
melodia de la companyia Movierecord...!
Em complauria profundament que algun dels presents lectors/es del blog que s'hi
identifiquin en aquesta "croada" i siguin afèrrims a aquest medi,
em fes arribar alguna classe d'ajuda, més que res a fi d'evitar caure en
un nou desengany i una nova desil.lusió a la meva vida,
i enfonsar-me encara més en l'espiral autodestructiu en el que
em trobo immers.

Sense res més a afegir, em despedeixo de tots vosaltres, no obstant
no sense donar-vos les gràcies per avançat per la vostra atenció.

Salutacions cordials,

Servidor del temps.

PD: en honor al meu etern company D.R...
si é ke estamo hablando de lo mismo!!!

4 comentarios:

aïda dijo...

jajajaja!!! llegint l'última part, sembla que indirectament reclamis un psicòleg!!!! (estàs bé????)

ja has provat amb l'emule i coses d'aquestes?

a domani?

Anónimo dijo...

encara estas amb aixo?????????

mooolt malament!!!!!

veig k no va be aixo de grabar-ho en directe XDDDD

Anónimo dijo...

Hola company!!

Molt bo!! Doncs tu tranki i sobretot no et posis nervi, doncs ara posem en marxa tots el mitjans per a resoltre aquesta situació tan desesperant ;)

Ens veiem!

Bruno dijo...

eissssss xavi¡¡¡¡

HE ENCONTRADO LA FORMULA MAGINCA DEL MOVIEEEREEEEEECORD... eso si, se tiene que perfeccionar aunque es un poco chapucero. Bueno, el secreto está en youtube ya lo sabeis :-) a apartir de ahí la imaginación al poder¡¡¡¡